...O COM LA TRAMUNTANA, LA LLUNA I LA MAR PODEN AFECTAR A LES PERSONES.

diumenge, 9 d’octubre del 2011

PADRINES...

En xexu em va dir padrina,
va esser un atac per sorpresa
per mi les padrines eren aquelles iaies fosques,
velletes i arrugades com una pansa
i ostres..jo no m'hi veig encara

Prou va costar quan van començar a parlar-me de vostè
i a dir-me senyora
però no fotem....padrinaaaaaa !!!!!
jaajjajajj

Tot i aixo callaré perque cada cop em queda menys
per esser-ho...

Però la meva reflexió es:
Te a veure l'edat amb el temps viscut...?
o es tan sols un estat d'ànim...?



aquestes podriem esser  l'Assumpta, la Carme, la Zel, la Marta o la Mireia , no?? jajajjajaja

19 comentaris:

  1. Tu també em parles de vostè i no m'enfado.
    L'edat té a veure amb el temps viscut sobretot en temes de salut, però d'altra banda crec que només és un estat d'ànim.
    No estic d'acord en la imatge d'àvies que dónes de la Carme, la Zel ... Ja! Ja! jo les veig en plena forma.

    Bon dia Sargantana:)

    ResponElimina
  2. Padrina és la manera que tenen de dir àvia a les terres de ponent, independentment de si és massa gran i arrugada. Cadascú té l'edat que té, i no veig les blogaires que cites, ni a tu mateixa, com la imatge que has posat, encara que alguna d'elles ja sigui àvia, com diu en Pere, estan en plena forma.

    Per si ho veu la Carme, el whatsapp aquest és un sistema de missatgeria instantània via mòbil, el que seria com un messenger, però que funciona com els sms. Tu n'envies un i l'altra te'l contesta. La gràcia és que és gratuït. La no gràcia és que, com que és gratuït, la gent n'abusa. Per mi és una cosa d'adolescent, però conec gent més gran que el fa servir també, espero que amb més cap. No en sé massa més, ni les peculiaritats del sistema, però espero haver ajudat.

    ResponElimina
  3. Doncs jo no hi veig que tingui res a veure amb lo viscut, ni veig a cap d'aquestes velletes amb el nom corresponent ni la Carme ni companyia..

    T'enviat un pps que defineix molt bé a les dónes i no per la seva edat.

    Sargantaneta, jo crec que cadascú no es el que es veu sino el que es per dins i el que sent.

    Molts petonets !!(per mí sou un tros de dones com la copa d'un pí!!)

    ResponElimina
  4. Quan em miro al mati al mirall em quedo sorpresa. Qui és aquesta iaia que em mira? Jo, evidentment, però actualment em sento tan bé per dintre que crec que la meva imatge no correspon amb com soc per dins.
    Ara que tinc temps per fer el que m'agrada m'ho passo "BOMBA". Per això crec que jubilació ve del llatí"jubilare" Sargantana, tu com el bon vi...

    ResponElimina
  5. el temps passa vulguem o no... i jo sóc de les que no vol però...
    Padrina per mi té a veure només amb el bateig i per tant no té connotacions temporals.

    ResponElimina
  6. Jo la segona començant per la dreta, la que va de vermell... no tinc el cabell arrissat, però és igual, em faig una permanent i ja està hehehe

    ResponElimina
  7. Ai, doncs a mi m'encanten les padrines, i espero ser-ne algun dia :) ben velleta i amb una castanyeta :)

    ResponElimina
  8. Mare meva, quin equip de padrines! Faria més feina que el Madrid del Mou!!!

    Per mi, el mot padrina, sempre anirà lligat a sentiments bonhomiosos, de pausa, de calma, d'experiència i de saber... vès, goita de quantes coses presumir una padrina!

    ResponElimina
  9. L'edat física és una cosa,
    l'edat mental no és el mateix, crec.
    Hi ha joves que semblen tenir seixanta anys i conec gent de vuitanta que són eternament joves.
    Si teniu temps mireu l'entrevista al programa Singulars que li fan a la Teresa Guardiola.

    ResponElimina
  10. Jo anava a dir com el Pere. L'edat té a veure sobretot amb el temps viscut. Però l'estat d'ànim també compta.

    Jo no em sento padrina, però en sóc. Encara que jo digui àvia i els meus néts m'ho diuen també. de fet és el mateix.

    Encara no m'acabo d'identificar amb els teus dibuixos, però aviat, aviat... crec que sóc la més gran de totes. I bé, em compro un barret lila i sóc la de la dreta... ja està!

    Ara de ganes de fer coses i il·lusions me'n queden moltes. Espero que temps per fer-les també.

    Ara he de donar moltes gràcies al Pere i al XeXu, que diuen que troben que estem en plena forma. Són dos solets o dos solassos! Però tenen tota la raó, que coi!

    I gràcies per la informació, XeXu! Ara ja m'ho sé!

    Petonassos d'àvia en plena forma!

    ResponElimina
  11. mentre es bellugui la cua....res no es important, sargantaneta....

    ResponElimina
  12. A mi la paraula padrina m'agrada molt, més que àvia i espero arribar-hi amb un somriure i gaudir de cada moment...

    ResponElimina
  13. azudenses piden traducción al castellano!!! ( que sete ha pasado...)besos

    ResponElimina
  14. Wowwwwwwwwwwww...

    Je,je,je...

    Un abrazo, Sargantana...

    ResponElimina
  15. version en castellano

    (y no fue un olvido..jajajjaj
    es un post programado y las traduciones las hago en directo..pero aqui esta, rogamos disculpas)

    Xexu me llamo padrina (abuela)
    fué un ataque por sorpresa
    para mí las madrinas eran aquellas abuelas oscuras,
    viejecitas y arrugadas como una pasa
    y ostras .. yo no me veo asi todavía

    Bastante costó cuando empezaron a hablarme de usted
    y a decirme señora
    pero no fastidiemos .... padrinaaaaaa !!!!!
    jaajjajajj

    Pero callaré porque cada vez me queda menos
    para serlo ...

    Pero mi reflexión es:
    Tiene que ver la edad con el tiempo vivido ...?
    o es sólo un estado de ánimo ...?

    ResponElimina
  16. Azudenses varios..

    es una alegria enorme teneros aqui..gracias por leer

    si prefieres puedes cambiar los nombres de esas señoritas y ponerles, teresa, tesy, mani, pilar o tita y seria lo mismo
    o no??
    jajajajjaja
    montones de besos.


    be..veig que tots mes o menys pensem el mateix
    es clar..que padrima tampoc sona tan malament en realitat

    es ben cert que sempre m'ha maravillat la facilitat que tenim els bloguers de comunicarnos amb altres persones sapiguen tan poc d'elles dea vegades ni tan sols la seva edad, pero es ben cert que es enriquidor
    espero que l'assumpta, la carem i les altres noies, no s'hagin pres malament el dibuixet, dons tot i esser molt maco, crec que dista molt de l'imatge que donen, tot i que segur que de ben velletes seran aixis d'encantadores

    Xexu,
    molt petons i gracies per l'explicacio
    jo no ho hagues fet millor, jajj

    Pere
    senyor pere, sap que el que jo li parli de voste no es per motius d'edat,
    quan el vaig coneixer em va semblar una persona de una categoria especial i aixo es el que manistesta el *senyor*..res mes

    per cert, la carme , una amiga, i lectora-colaboradora d'aquest blog en alguna ocasio, m'ha demanat que el feliciti per la seva manera de fer
    li encanta els poemes que deixa a modo de resposta en moltes ocasions
    l'admira quasi tant com jo...ja veu
    molt petons de les dues

    moltisimes gracies a tots per jugar a la polemica
    sou fantastics!

    mil petons a n'en Xexu ;-)

    ResponElimina
  17. Que bona que ets, i m'agrada la idea, te la prenc!!!! hihhihihiii

    ResponElimina
  18. sera dolentota..??
    aquest hihihihi fa por i tot...

    petonets reina

    ResponElimina

esplaiet tu també...però amb seny, eh...!