...O COM LA TRAMUNTANA, LA LLUNA I LA MAR PODEN AFECTAR A LES PERSONES.

dissabte, 23 de febrer del 2013

LLEGEIXO....




Vaja..m'heu tirat el llibre per terra !!
i ja soc al tercer...
se a que us referiu...a mi també em va passar
però llegint he descobert coses que m'han agradat
i fins i tot m'he sentit identificada amb la protagonista
quan la seva diva interior s'alegra salta i brinca
(crec que dins meu, també n'hi viu una )
o quan la porten a perseguir l'alba,
o quan es sent estimada i desitjada...
...a la fi es una  historia d'amor on tambe
hi he vist importància de posar.se al lloc de l'altre per entendre'l
hi he vist que hi han moltes maneres d'estimar
hi he vist forts lligams d'amistat i familiars
hi he vist l'important que es l'autoestima i el treball diari
hi he vist com es poden invertir be els diners quan s'en tenen molts
hi he viscut aventures i emocions...
es una novel·la eròtica i també es cert que parla de submissió, i de desig;
(forma part del decorat on transcorre l'historia)
però també n'hi ha a la vida real
(qui no es esclau de un sou o d'unes il·lusions??)


Tinc un amic que diu..que sempre ens hem de quedar amb el que ens convé i prou de tot el que llegim
i crec que no va gens equivocat...

Va....us deixo que l'Espriu m'espera !
Bon cap de setmana!!


8 comentaris:

  1. Quins canvis...d'Espriu a en Grey hi ha un bon pas. Si a tu t'a agradat ésel que més compte.

    ResponElimina
  2. Jo no l'he llegit i per tant se'm fa fàcil creure que s'hi pot trobar tot això que dius que hi has trobat. I el teu amic té raó: ens hem de quedar amb el que ens interessa.

    Jo és que vaig ensopegar, com a primera rebuda a la web, amb un fragment de "submissió" que no em va agradar gens i que em fa fer passar les ganes. Però és l'únic que he llegit.

    Si a tu t'ha agradat... doncs endavant! I ara amb Espriu... quins canvis!

    ResponElimina
  3. Em fa gràcia que tu llegeixis les tan anomenades "Sombras"
    En conec forces que han caigut i gairebé a totes els hi ha agradat. Alguna cosa deu tenir, encara que no sigui bona literatura. Diuen que enganxa...

    ResponElimina
  4. Dues amigues l'han llegit, m'han dit que el primer llibre es pot llegir però que els dos últims són molt dolents.
    També diuen que la protagonista gaudeix amb un tipus de sexe, un xic masoquista i de submissió, que no és el que agrada a la majoria de les dones.
    Em fa la impressió que el millor d'aquesta trilogia és el llançament comercial que va tenir, màrqueting pur i dur.

    Bona tarda Sargantana.

    ResponElimina
  5. Doncs de moment em quedo amb el que expliques, que em sembla prou enriquidor. Ben cert, tots som esclaus d'una cosa o d'altre o...de més d'una.

    Que tenguis una bona setmana!!
    Bessets, preciosa.

    ResponElimina
  6. MOLTES FELICITATS, NINONA!
    Ja pots trucar al lagartijo, jejje

    Bessets i bona nit.

    ResponElimina
  7. Amiga, solo para dejarte un abrazo... Disfrutemos de lo bueno que encontremos en cada momento, sea lo que sea...

    ResponElimina
  8. Felicitats a tu i al Lagartijo... :) Teniu premi!

    ResponElimina

esplaiet tu també...però amb seny, eh...!