...O COM LA TRAMUNTANA, LA LLUNA I LA MAR PODEN AFECTAR A LES PERSONES.

dissabte, 14 de juliol del 2012

COR VIATGER...




Avui el meu pensament es a Carcaixent, 
us preguntareu perquè tant lluny...?
un amic meu pren part en un un event que s'hi ha organitzat
ja se que no em toca en res, però ho ha compartit amb mi des de el primer dia que li van proposar de esser a la colla  i viure les seves sensacions, inspiracions, treballs, nervis i neguits ..m'ha contagiat !!

si cliques l'imatge tindras mes informació
Algú te una bola de vidre per deixar-me???
tot i que sé que m'ho explicarà..no me'n voldria perdre res


1 comentari:

  1. Jo en tinc una, gran bola de vidre, pero crec que no te cal per sebre que aquesta colla ho passaràn i ho faràn passar molt bé.

    Ara mateix, al castell hi ha una concentració de motards i arriba fins aquí la música que tenen, blues, rock ... com pots imaginar, els meus peus no estan aturats.

    Màgica i bona nit, preciosa!!

    ResponElimina

esplaiet tu també...però amb seny, eh...!