...O COM LA TRAMUNTANA, LA LLUNA I LA MAR PODEN AFECTAR A LES PERSONES.

dimecres, 4 de gener del 2012

AGENDA NOVA...



Es primers d'any i toca canviar l'agenda

Hi ha crisi  ja l'any passat es notava..
vaig aprofitar una del any 2005 que estava
poc feta servir i com que coincidia,
va fer la seva feina perfectament

Tampoc cal pasar-se i aquest any
l'estrenaré
venia de regal en una revista:
l'agenda i un llibre d'horòscops
i un potet de crema...
osigui...una  voragineeee !!

Te l'aventatge que no la puc perdre
es de un color rosa
que mata !!
(n'adjunto document gràfic)
però te algo que m'ha matat nomes obrir-la

No té dies vermells !!!!!!




13 comentaris:

  1. version en castellano

    AGENDA NUEVA...

    Es primero de año y toca cambiar la agenda

    Hay crisis ya el año pasado se notaba ..
    aproveché una del año 2005 que estaba
    poco usada y como coincidía,
    hizo su trabajo perfectamente

    Tampoco hay que pasarse y este año
    la estrenaré
    venía de regalo en una revista:
    la agenda y un libro de horóscopos
    y un bote de crema ...
    osea ... una voragineeee!

    Tiene la ventaja que no la puedo perder
    es de un color rosa
    que mata!
    (adjunto documento gráfico)
    pero tiene algo que me ha matado sólo abrirla

    No tiene días rojos !!!!!!

    ResponElimina
  2. Em sembla que mai he fet servir una agenda pel que toca, és a dir, apuntar-se les coses que s'han de fer. Sempre he apuntat les que ja havia fet, a mode de recordatori. Però prometo que aquest any faré servir la que em donaran a la feina, em farà moooolta falta.

    ResponElimina
  3. Jo vaig de bòlit amb el tema agenda... i al final he decidit fer-ne una jo mateixa :-))

    Eeeeei, allò d'aprofitar la de 2005 m'ha encantat! mereixeries un premi! :-))

    ResponElimina
  4. És que també s'han retallat els dies festius!

    ResponElimina
  5. Però mira...ja tens agenda!!!! :)
    Bon dia, sargantaneta!

    ResponElimina
  6. Aquest és el segon any que faig servir l'agenda del Coelho; m'agrada llegir les seves frases a peu de pàgina.
    He hagut d'anar a mirar si tenia dies vermells... i no en té! Ni m'hi havia fixat. Llegint dissabte o diumenge, jo ja m'aclaro.

    Per qui encara no en tingui, mireu aquí. Te les fan 'a mida', i són encisadores:

    http://elgatvermell.blogspot.com/

    No hi tinc res a veure. Ho vaig descobrir ahir mateix.

    Ptns.

    ResponElimina
  7. Mai he aconseguit fer-ne servir una, i ara, amb el calendari de Google i el mòbil tiro milles. Això si, sempre us he envejat els que en sou capaços. I malgrat això dels dies vermells, el color de les tapes és divinodelamuerrrrrrteeee :)

    ResponElimina
  8. Aquestes agendes són fantàstiques, la meva avui diu: quart dia de l'any, falten 362 dies perquè acabi, avui se celebren Sant Titus i Rigoberto, estem en la setmana n º 1, Dimecres (en quatre idiomes) Etc etc.
    I a sobre porta una frase per dia: "Sense música la vida seria un error" Friedrich Nietzsche, filòsof alemany.
    La teva sent de color de rosa que l'amor si posa ja ha de ser el súmmum:)

    Bon dia Sargantana.

    ResponElimina
  9. I a la meva avui hi he trobat això:
    "Da siempre lo mejor de ti, y lo mejor vendrá." (Madre Teresa de Calcuta)
    ...idò ja saps el que t´espera, oi?

    Bessets nina!

    ResponElimina
  10. Si que és matadora, si, l'agenda.
    I amb tants regals no anava un bolígraf vermell per senyalar els festius?

    ResponElimina
  11. Uf, con la crisis la cosa se esta poniendo muy chunga... Mi amiga Sargantana ha tenido que reaprovechar una agenda que ya tiene siete años...

    Y que no tiene siquiera colores...

    Uf, el "marianazo" esta haciendo que la cosa se ponga muy chunga..

    Un abrazo fuerte, amiga (podemos vernos un dia de estos, que yo tengo un rotulador rojo que me han traido los reyes, y te puedo pintar los domingos... Ya me dirás...)

    ResponElimina
  12. Si no hi ha dies vermells fabrique'ls donç!!!!! :D

    ResponElimina

esplaiet tu també...però amb seny, eh...!