...O COM LA TRAMUNTANA, LA LLUNA I LA MAR PODEN AFECTAR A LES PERSONES.

dissabte, 3 d’agost del 2013

AVUI...

Avui ha sigut el meu sant,

en llevar-me he pensat que no tenia importància donades les situacions i que podia esser un dia normal i corrent com tants altres i que ningú ho recordaria

ja desde les dotze de la nit, varen començar a arribar petits missatges i obsequis

i avui ha sigut un degoter de felicitacions, he quedat sorpresa com us recordàveu de mi i les atencions que em dispensàveu

gràcies a tots els que d'una o altra manera us heu apropat i m'heu deixat sentir-vos aprop
que m'heu recordat que sempre hi sou, encara que en silenci per ni molestar

Ha estat un dia llarg i potser encara no tinc ganes de què s'acabi
vull  brindar amb tots vosaltres....

gràcies pels obsequis,
per les mostres d'afecte

per la companyia i per la vostra amistat

acosteu les copes i omplim-les d'alegria i bombolles per què sou de lo milloret

Us estimo...



29 comentaris:

  1. Respostes
    1. m'hi estic acostumant a les vostres abraçades..jejejje
      pur vici !!

      Elimina
  2. Brindemos, amiga, brindemos...

    Un abrazo fuerte

    ResponElimina
    Respostes
    1. ummmmm
      no sabes lo bien que me sienta tu abrazo, amigo mio

      muchas gracias

      Elimina
  3. Amb una mica de retard perquè va ser ahir...felicitats, sargantaneta!
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. no pateixis..tots els sants tenen octava diuen

      petonets per vosaltres

      Elimina
  4. Tinc un greu problema amb els sants, no em recordo mai de felicitar-los! Generalment no recordo ni el meu, algun any m'han felicitat i no tenia ni idea de per què ho feien. Però res, que moltes felicitats, i que ho passis bé en el teu dia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracies Xexu
      ja tens rao....si et dius Montserrat o Jordi..segur que tothom ho recorda
      pero pocs portem el santoral al dia

      Elimina
  5. Santa Sargantana va ser ahir?

    Ahir va ser la Mare de Déu dels Ángels. Ah!, que també et dius Ángels?, doncs moltes felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajjajaja
      m'has fet riure de debó

      soc una mica bipolar em sembla...
      gracies !!

      Elimina
  6. Les persones es recorden molt de les bones persones.....felicitats

    ResponElimina
  7. avui no he dit a ningú , t'estimo.
    si ho digués molt sovint ho trobarien pesat.
    Però, si em deixes, t'ho dic a tu :
    t'estimo ¡¡

    ResponElimina
    Respostes
    1. ohhhhh
      precios

      es cert..tan poc que costa dir-ho i tant que ens costa de vegades
      jo soc afortunada..veus?

      ;-)

      Elimina
  8. Jo no sabia com et deies, però ahir a ca Sa lluna vaig descobrir-ho i et vaig felicitar, però avui i torno, espero que hagis tingut petits moments feliços.

    El post anterior, em sonava d'alguna cosa i no sabia de què, i em sembla que ho he descobert. És un petit fragment d'un llibre de Gustavo Duch? És que l'he encarregat perquè vaig sentir un crítica molt bona, no sé si també el puc trobar en català...

    Petonets estiuencs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracies per les felicitaccions M. Roser

      dons en realitat no t'ho se dir lo del llibre
      es una frase que conec de fa molt temps (aquestes petites frases que en poques paraules et fan pensar molt em tenen el cor robat i les col·lecciono)pero no se d'on ha sortit

      ja ens explicaras que tal..oi?

      Elimina
  9. Eeeeeeeeeeeei, no tenia ni idea que era SANTA SARGANTANA!!!!

    M'he he informat una mica i he trobat que el teu menú preferit podria ser aquest ;-) Així que, aquí t'ho porto perquè facis un bon banquet... :-DD

    MOLTES FELICITATS!!!

    ResponElimina
  10. agggggg
    que dius ara !!
    soc vegetariana !!
    be..potser una mica de pernilet de tant en tant..pero res mes ehhhhhh
    jajajajjajaja
    coi d'Assumpta !!

    petons wapa

    ResponElimina
    Respostes
    1. hahahaha ho vaig buscar de veritat!! ;-)) A veure, ets una Sargantaneta, sí o no? :-DDD

      Elimina

    2. aviam si aixo t'esclareix les ideies... hahahahahah

      http://ambullsdesargantana.blogspot.com.es/2009/01/gracies-santi.html

      Elimina
  11. Sempre arribo tard ... moltes felicitats Angels, sort que diuen que els sants tenen "octava".

    Bona nit Sargantana :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. no ..no es cert que arriveu tard, Pere
      el mes important es que sempre hi sou

      gracies i bona nit, amic

      Elimina
  12. Quèsiguissempremoltfeliç!!
    Amén!

    Jasapsquet'estimmoltimés?
    IdòaixòAu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ostresestardim'hacostatunpebrotllegiraixojaetvalcoidedonamemmmmmmmperoquesapiguesque jot'estimomesencaraunbessetbenfort

      Elimina
    2. Ituquèhifasaquí??
      Meeeeeemsitreuselcapméspelteuracóquejaéshora!!

      Noetposisgelós,sapsquet'estimmolttambé!!
      Iaranomésemrestafer-teunsbessetsbendolcetsiunaaferradetabenforta.Au!! :)

      Elimina

esplaiet tu també...però amb seny, eh...!